آموزشی

آموزش حذف اکانت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل

آموزش حذف اکانت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل

کاربرد اکتیویژن برای زمانی است که  بخواهیم در کالاف دیوتی بازی را به صورت آنلاین انجام دهید. وقتی به آن نیاز نداشته باشیم.برای حذف اکتیویژن نیاز به آموزش حذف اکانت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل  و آموزش حذف اکانت اکتیویژن داریم.

ثبت نام برای یک حساب کاربری |آموزش حذف اکانت اکتیویژن

حساب‌های Activision جوایز انحصاری ارائه می‌کنند و به شما امکان دسترسی به جدیدترین اینتل را برای بهبود گیم ‌پلی خود می‌دهند. اگر اکانت Activision ندارید، می توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

حساب‌های Activision همچنین پیشرفت متقاطع را در همه حساب‌هایی که به حساب Activision خود پیوند داده‌اید، فعال می‌کنند. از آن جایی که پیشرفت بازی در بازی‌های دارای قابلیت crossplay در حساب Activision شما ذخیره می‌شود، می‌توانید در هر پلتفرمی که به حساب خود لینک کرده اید، بازی کنید و بدین ترتیب پیشرفت شما ادامه دارد.

می توانید با استفاده از یک حساب بازی موجود در پلی استیشن، ایکس باکس، استیم یا بلیزارد ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام با یک حساب بازی، به وب سایت شبکه بازی منتقل می شوید تا اطلاعات ورود خود را تأیید کنید.

اگر حساب بازی ندارید، می توانید Mobile را انتخاب کنید.

 

لینک کردن حساب های پلتفرم و روش متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی

حساب‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، استیم، بلیزارد و نینتندو را می‌توان به یک حساب Activision مرتبط کرد.

برای متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی، این مراحل را دنبال کنید:

  • به حساب پلی استیشن، ایکس باکس، استیم، بلیزارد یا نینتندو که می خواهید لینک کنید وارد شوید.
  • در همان مرورگر به حساب Activision خود وارد شوید.
  • در بخش ACCOUNT LINKING، یک حساب را برای لینک کردن انتخاب کنید.

        لطفا توجه داشته باشید: حساب‌های Activision ممکن است فقط یک حساب مرتبط به هر سازنده داشته باشند.

  • ادامه را انتخاب کنید. برای تکمیل فرآیند لینک حساب، به وب‌سایت پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، استیم، بلیزارد یا نینتندو بازگردانده می‌شوید.

لطفا توجه داشته باشید: پیشرفت بازی در Call of Duty: Vanguard، Call of Duty: Black Ops Cold War، Call of Duty: Modern Warfare و Warzone در حساب Activision شما ذخیره می‌شود، نه حساب پلتفرم شما. اگر بخواهید حساب پلتفرم خود را به حساب اکتیویژن دیگری لینک کنید، پیشرفت شما ادامه نخواهد داشت. اگر این حساب پلتفرم را دوباره به حساب اصلی Activision لینک کنید، می‌توانید به پیشرفت خود ادامه داده و به محتوای متعلق به خود دسترسی پیدا کنید.

 

 

 

احراز هویت دو مرحله ای |آموزش حذف اکانت اکتیویژن

با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای، حساب خود را ایمن تر کنید. با فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای، برای ورود به حساب کاربری شما به یک برنامه احراز هویت به نام  (Google Authenticator) نیاز است.

اگر برای اولین بار است که یک حساب ایجاد می کنید، یا اگر احراز هویت دو مرحله ای را در یک حساب موجود تنظیم نکرده اید، یک تنظیم احراز هویت دو مرحله ای به شما ارائه می شود. اگر جریان راه‌اندازی را نادیده گرفتید، می‌توانید احراز هویت دو مرحله‌ای را در بخش PRIVACY & SECURITY حساب خود فعال کنید.

این مراحل را برای تنظیم احراز هویت دو مرحله ای دنبال کنید.

  1. برنامه Google Authenticator را بر روی گوشی هوشمند یا تبلت خود دانلود و نصب کنید.

 

  1. به بخش PRIVACY & SETTINGS حساب Activision خود بروید.

 

  1. ENABLE TWO-FACTOR ATHENTICATION را انتخاب کنید.

 

  1. برنامه authenticator را باز کنید و روی علامت مثبت (+) ضربه بزنید.

 

  1. روی Scan barcode ضربه بزنید تا کد QR را با گوشی هوشمند یا رایانه خود اسکن کنید، یا برای وارد کردن رمز عبور، ورود دستی یا Manual را انتخاب کنید.

 

  1. روی ADD ACCOUNT در برنامه authenticator ضربه بزنید.

 

  1. رمز عبور حساب Activision خود را وارد کنید، سپس کد احراز هویت 6 رقمی را از برنامه authenticator فهرست شده در Activision وارد کنید.

 

  1. برای تکمیل تنظیمات، Activate را انتخاب کنید.

 

پس از تکمیل راه‌اندازی، 10 کد پشتیبان به شما نمایش داده می‌شود تا در صورت عدم دسترسی به برنامه Google Authenticator، از آن ها استفاده کنید. این کدها را در جایی امن و در دسترس نگه دارید. به دلایل امنیتی، هر کد پشتیبان فقط یک بار استفاده می شود.

 

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل:خرید در CP در Codashop چندان ساده نیست؛ زیرا هیچ راه مستقیمی برای خرید CP وجود ندارد. شما باید Garena Shells را از آن جا خریداری کرده و سپس آن را به CP تبدیل کنید. برای خرید Garena Shells در Codashop کافی است به Codashop COD Mobile بروید، مقدار Garena Shell، Mode of Pay را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =