خرید کاراکتر کالاف دیوتی موبایل

روش های متعددی برای دسترسی به کاراکترهای جدید در بازی کالاف دیوتی موبایل و خرید کاراکتر کالاف دیوتی وجود دارد.  بازی در روش اول به صورت ۲۴ روزه است که به این صورت  است که از طرف کالاف دیوتی یک شخصیت رایگان و جذاب دریافت می کنید.

روش دوم برای دریافت کاراکتر های جذاب بازی کالاف دیوتی رفتن به قسمت Watch است. با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی می توانید از کالاف دیوتی سکه دریافت کنید و با استفاده از آن می توانید شخصیت جدید بگیرید. روش بعدی خرید سی پی کالاف دیوتی است. شما با استفاده از سی پی می توانید خفن ترین شخصیت کالاف دیوتی را دریافت کنید. یکی از مزیت های آن انتخاب شخصیت مطابق با خواسته خود است. خرید کاراکتر کالاف دیوتی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از قابلیت های جذاب بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید. کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل متفاوت هستند.

گوست Ghost، کاراکتر کالاف دیوتی موبایل

یکی از جذاب ترین کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل کاراکتر گوست Ghost  است. این شخصیت بسیار محبوب بوده و اسم اصلی او سایمون رایلی است. این شخصیت به عنوان روح شناخته شده است و در دوران کودکی و نوجوانی و زندگی حال سختی های بسیار زیادی کشیده است و به همین دلیل موجب شده تا اختلالات روحی و روانی داشته باشد.

از طرف دیگر بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر به ارتش ملحق شد و در ارتش موفقیت بسیار زیادی داشت. این شخصیت در سرویس ویژه هوایی عملیات های مختلف انجام داد. روزی گوست برای عملیات ترور کارتل مواد مخدر به نام مانوئل روبا را برعهده گرفت. گوست در هنگام عملیات چیز غیر منتظره ای دید و عملیات آن دقیقا با روز مردگان مصادف بود. سرلشکر ورنون اقدام به شستشوی مغزی فرماندهان کرده بود. اما گوست از ملکه فرار کرد. این شخصیت به عنوان تک تیرانداز شناخته شده و نوع استایل و لباس پوشیدن و مورد توجه گیمر ها قرار دارد.

دیوید میسون David Mason، کاراکتر کالاف دیوتی موبایل

یکی از دیگر از کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل دیوید میسون است. دیوید میسون پسر نابغه نیروی دریایی است و مانند دیگر شخصیت ها در دوران کودکی زندگی خوبی نداشته است. این شخصیت رابطه خوبی با خانواده نداشته و بعد از مرگ مادرش مشکلات زیادی کشید و به کلی با پدرش قطع رابطه کرد. دیوید میسون افسر نیروی دریایی است و به صورت رسمی در گروه SEAL Team Six استخدام شده است. در گروه مذکور نخبگان بسیار زیادی وجود دارند. با نگاه به سوابق دیوید میسون می توانید به نابغه بودن او پی ببرید. این شخص فرمانده نیروی دریایی می باشد و به نام آقای استراتژیک شناخته شده است. این شخصیت جزو مهره های مهم ارتش ایالات متحده است.

 

 الکس میسون Alex Mason، کاراکتر کالاف دیوتی موبایل

از کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل می توان به الکس میسون اشاره کرد. الکس و دیوید با یکدیگر تشابه اسمی دارند و بیشتری از افراد آنها را با هم اشتباه می گیرند. الکس میسون از تفنگداران سابق به شمار می رود که بازنشسته شده است. این کاراکتر بر خلاف سن و سالی که دارد بسیار خوش تیپ و خوش هیکل می باشد و با دیگر شخصیت های جوان بازی قابل مقایسه است.

این شخص کارهای مختلفی مانند جاسوسی و فداکاری و شجاعت می کند. این شخصیت هم تیمی بسیار عالی بوده و اولین بار در بازی call of duty black ops شناخته شد. البته در مورد شخصیت الکسیس میسون باید اشاره کنیم که جزو شخصیت های فوق العاده مورد توجه و محبوب در بازی کالاف دیوتی به شمار می رود. در بازی کالاف دیوتی ماموریت های مختلفی به عهده دارد.

سخن پایانی

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل،و استارتر پک گوست 1.99 دلاری کالاف دیوتی موبایل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از امکانات مختلف در بازی استفاده کنید. کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل بسیار متنوع هستند. از جمله کاراکتر ها می توان به شخصیت گوست اشاره کرد. در حقیقت یکی از این شخصیت سایمون رایلی است . اما او را به نام گوست به معنای روح می شناسند.

همچنین باید اشاره کنیم که زندگی این شخصیت در تمام دوره ها خوب نبوده و زندگی بسیار سختی داشت. به همین دلیل از لحاظ روی دارای اختلالات می باشد. این شخصیت ارتش بوده و موفقیت بسیار زیادی در ارتش به دست آورد. روزی گوست مامور به کشتن فردی به نام مانوئل روبا شد. که تاثیر زیادی در زندگی او داشت. شخصیت دیگر دیوید میسون است که با خانواده خود رابطه خوبی نداشته و با پدرش قطع رابطه کرد این شخص در گروه SEAL Team Six استخدام شد.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *