آموزشی, کالاف دیوتی

محبوب ترین گان ها تا به امروز در کالاف دیوتی موبایل

بهترین گانها تا به امروز در کالاف دیوتی تلفن همراه

چنتا از محبوب ترین گان ها تا به امروز در کالاف دیوتی موبایل شامل بخش های مختلفی است که هر یک از آنها تاثیر قابل توجهی در افزایش جذابیت این بازی دارند. گان ها یکی از مهم ترین قسمت های این بازی به شمار میروند و به بازیکنان کمک می کنند تا به پیروزی نزدیکتر شوند.

با کمک بهترین سلاح ها می توانید برای واکنش های به موقع آماده شوید و به بهترین شکل در این بازی پیشرفت کنید. در این مطلب قصد داریم محبوب ترین گان ها تا به امروز در کالاف دیوتی موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

محبوب ترین گان ها تا به امروز در کالاف دیوتی موبایل

محبوب ترین گان ها تا در کالاف دیوتی موبایل

معرفی پرطرفدارترین گان های کالاف دیوتی موبایل

پرطرفدارترین گان های کالاف دیوتی موبایل شامل موارد زیر می شوند:

گان AK-47 (Assault Rifle)

یکی از محبوب ترین گان های کالاف دیوتی موبایل گان (AK-47 (Assault Rifle است. این گان به صورت هجومی و تمام اتوماتیک است که با رسیدن به سطح 18 می توانید آن را آزاد نمایید. این سلاح در مقایسه با دیگر سلاح های هجومی دمیج بیشتری را به دشمن وارد میسازد. ساختار این گان به شکلی است که هدف‌گیری دشمن با آن کار ساده ای نخواهد بود. بسیاری از گیمرهای بازی کالاف دیوتی این گان را به دلیل دمیج بالا و برد زیادی که دارد انتخاب می کنند.

گان Shotgun)) R90

در میان شاتگان ها سلاح R90 جزء قوی ترین ها به شمار میرود. با کمک این سلاح می توانید به سادگی  از فاصله نزدیک با یک تیر دشمن را از بین ببرید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد  R90 این است که می تواند به صورت درجا و دوبار شلیک کند. در زمان شلیک نیز لگد پایینی دارد. این سلاح از خشاب کوچکی برخوردار است و تنها از برد نزدیک می‌تواند صدمه خوبی به دشمن وارد کند.

گان  Assault Rifle))  M13

 گان M13 نیز در دسته محبوب ترین گان های کالاف دیوتی موبایل قرار می گیرد. اگر لگد سلاح برای شما عذاب آور است پیشنهاد میکنیم از این گان استفاده کنید. این گان دمیج فوق العاده ای دارد و از برد نزدیک تا دور را تحت پوشش خود قرار می دهد. این سلاح در حالت پایه از خشاب بزرگی استفاده میکند که به شما این امکان را می دهد که قادر باشید برای مدت زمان بیشتری به اسپری حریف بپردازید. لازم به ذکر است که با انتخاب اتچمنت درست قادر هستید حجم خشاب آن را تا ۵۰ گلوله هم بالا ببرید.

گان SMG) ) CBR4

این سلاح در دسته اسلحه های سبک قرار می گیرد و جزء محبوب ترین سلاح ها در کالاف دیوتی موبایل محسوب می شود. برد شلیک این گان بالا است و از دقت تیر اندازی خوبی برخوردار می باشد. این گان مناسب درگیری‌های نزدیک تا متوسط است. لازم به ذکر است که اگر دشمن زره به تن داشته باشد این گان به دلیل دمیج پایینی که دارد نمی تواند به خوبی از پس آن بربیاید.

گان (DL Q33( Sniper Rifle

یکی از بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل ( Sniper Rifle) DL Q33 است. این گان دمیج بالا، سرعت زیاد و دقت خوبی دارد. بسیاری از پروپلیرها از این سلاح استفاده می کنند به دلیل اینکه قادر است با شلیک ۱ گلوله به سر یا قسمت بالایی بدن دشمنان را از بین ببرد. به علت نرخ شلیک پایینی که این گان دارد لازم است پیش از هدف‌گیری موقعیت مناسبی را برای خود انتخاب کرده باشید.

گان LMG (  UL736)

اگر به دنبال LMG خوبی هستید این گان انتخاب مناسبی برای شما است. این گان محبوب کالاف دیوتی این قابلیت را دارد که از هر فاصله‌ای با شلیک بین ۳ تا ۵ تیر دشمنان را از بین ببرد. خشاب بالا و نرخ شلیک خیلی خوب از ویژگی های این گان به شمار میروند. سنگینی بیش از حد این سلاح باعث شده که حمل و نقل آن کار راحتی نباشد. در واقع میتوان گفت بخشی از سرعت شما در زمان حرکت با این گان گرفته می شود.

مطلوب ترین گانها تا به امروز در کالاف دیوتی گوشی هوشمند

مطلوب ترین گانها کالاف دیوتی گوشی هوشمند

گان (Marksman Rifle) SKS

این گان محبوب کالاف دیوتی موبایل یک رایفل نیمه اتومات به شمار میرود. دمیج این گان به ۶۰ می‌رسد و دقت بالایی دارد. این سلاح می تواند با دو شلیک دشمن را از فاصله متوسط از بین ببرد. کار با این سلاح مناسب هر بازیکنی نیست و باید دقت و مهارت کافی را در این زمینه داشته باشید. باید به شکلی با این سلاح کار کنید که قبل از اینکه دشمن شما را ببیند کار او را تمام کرده باشید.

گان (LMG )Holger-26

از دیگر گان های پرطرفدار کالاف دیوتی موبایل (LMG ) Holger-26 است. این گان نرخ شلیک بالایی دارد و حجم خشاب آن نیز به 100 می رسد. حمل و نقل این اسلحه کار خیلی سختی نیست. زمانی که چالش  Holger Strike Seasonal را تکمیل کنید این سلاح برای شما باز می شود. اگر سلاحی با قدرت شلیک LMG و قابلیت حمل یک AR نیاز دارید این گان بینظیر انتخاب مناسبی برای شما به شمار میرود.

گان (Assault Rifle) Kilo 141

از دیگر گان های محبوب کالاف دیوتی موبایل میتوان به گان (Assault Rifle) Kilo 141 اشاره کرد. این گان فول اتومات است و دمیج خوبی از فاصله نزدیک یا متوسط به دشمن وارد میکند. این سلاح می‌تواند با شلیک ۳ گلوله به سر، دشمن را از بین ببرد. برعکس دیگر سلاح های هجومی این گان می تواند تا ۴۰ گلوله در خشاب خود داشته باشد. این گان با اتچمنت مخصوص خود قادر است تا ۱۰۰ گلوله درست مثل یک LMG در خشاب خود تیر جای دهد.

بهترین گانها تا به امروز در کالاف دیوتی تلفن همراه

بهترین گانها کالاف دیوتی تلفن همراه

 

سخن آخر درباره محبوب ترین گان ها تا به امروز در کالاف دیوتی موبایل

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین بازی هایی است که توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. اگر شما نیز جزء طرفداران این بازی هستید باید با بهترین گان های آن آشنایی داشته باشید. در این مطلب محبوب ترین گان ها تا به امروز در کالاف دیوتی موبایل را به شما عزیزان معرفی کردیم.

 هر یک از این گان ها از ویژگی های خاصی برخورار هستند و می توانند به پیشرفت شما در بازی کمک بسیاری کنند. در بازی کالاف دیوتی موبایل گان های بسیاری وجود دارند اما انتخاب سلاح درست از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دقت کافی در این زمینه به خرج دهید.

سوالات متداول درباره محبوب ترین گان ها تا به امروز در کالاف دیوتی موبایل

1-راه های به دست آوردن گان اپیک در بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

راه های به دست آوردن این گان شامل خرید کریت و باندل، خرید بتل پس و زدن گردونه با استفاده از سی پی می شوند.

2-گان های گلد چه تفاوتی با دیگر گان های بازی دارند؟

این گان ها تنها از نظر ظاهری با گان های دیگر تفاوت دارند و از لحاظ کاربرد فرق خاصی میان آنها مشاهده نمی شود.

3-تفنگ مسلسل در بازي کالاف ديوتي چه کاربردی دارد؟

تفنگ مسلسل در بازي کالاف ديوتي در هر شرايطي مانند حمله و نبرد‌هاي دور و نزديک و مقابل هم بسيار مناسب است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =