آموزشی, کالاف دیوتی

سی پی دوبل کالاف دیوتی به فصل ششم برمیگردد

بازگشت فصل ششم سی پی دوبل کالاف دیوتی

سازندگان بازی کالاف دیوتی به هر سیزنی از آن محتوای جدیدی را اضافه می کنند. این محتواها هم به بخش چندنفره و هم به قسمت بتل رویال مربوط می شوند. به عنوان مثال در فصل ششم کالاف دیوتی شاهد مبارزات هوایی خواهیم بود که باعث شده اند این بازی جذاب تر و هیجان انگیزتر از همیشه به نظر برسد. اگر جزء طرفداران این بازی باشید حتما در مورد اینکه سی پی دوبل کالاف دیوتی به فصل ششم برمیگردد شنیده اید.

سی پی دوبل رویدادی است که در آن گیمرها این امکان را دارند که با خرید بسته های سی پی دو برابر سی پی دریافت کنند. این رویداد در گذشته از طرف بازیکنان ایرانی با استقبال زیادی رو به رو شده بود و بسیاری از آنها منتظر بازگشت سی پی دوبل در فصل ششم بودند.

سی پی دوبل کالاف دیوتی به فصل ششم برمیگردد

سی پی دوبل کالاف دیوتی

تغییرات کالاف دیوتی موبایل در فصل ششم

یکی از قابلیت های جدیدی که در فصل ششم کالاف دیوتی مشاهده می شود حالت آرنا است. داستان از این قرار است که سه تیم چهارنفره وارد نقشه‌ای کوچک می شوند و باید چندین مرتبه با یکدیگر بجنگند. در نقشه پیش از شروع مسابقه شما امکان گردش را دارید و می توانید آیتم های خود را خریداری کرده و آماده کنید. در زمان مسابقه دایره فرضی وجود دارد که موجب کوچک تر شدن نقشه می شود. این موضوع باعث می شود که رقیب ها مجبور به مبارزه شوند.

در این حالت ریسپاون مشاهده نمی شود و اگر بمیرید لازم است منتظر دست بعدی بمانید. به صورت کلی میتوان گفت که بازی حالت رقابتی سابق را دارد با این تفاوت که سه تیم و یک نقشه که به‌ صورت مداوم کوچک می‌شود به آن اضافه شده اند. در طول مسابقه لازم است برخی فعالیت ها را انجام دهید و در ازای آنها توکن‌هایی را دریافت کنید. از آن گذشته این امکان را دارید که پهپادهای موجود در نقشه را زمین بیندازید و جوایز بیشتری را کسب کنید. اگر یک تیم بتواند دست را ببرد برنده بازی محسوب می شود.

دیگر تغییر مهمی که در این بازی مشاهده خواهید کرد رونمایی از حالت Goliath Clash 2 است که در آن می توانید نبردی افسانه‌ای میان ماشین‌های مرگ را تجربه کنید. قابلیت‌هایی مانند گلوله های بی‌نهایت در اختیار شما قرار گرفته اند تا با کمک آنها بتوانید دشمنان را تار و مار کنید.

سی پی کالاف دیوتی چه تفاوتی با سی پی دوبل دارد؟

سی پی کالاف دیوتی در واقع یک ارز درون برنامه ای به شمار میرود. با کمک این ارز می توانید سلاح ها، اسکین ها و تجهیزات مختلفی را برای این بازی خریداری کنید. این ارز درون برنامه ای را می توانید از طریق انجام ماموریت های مختلف به دست بیاورید. گیمرهای حرفه ای به خوبی می دانند که وجود سی پی در بازی کالاف دیوتی تا چه اندازه اهمیت دارد.

سی پی دوبل کالاف دیوتی از لحاظ عملکرد مشابه سی پی معمولی است و برای دسترسی به امکانات بازی از آن استفاده می کنند. تفاوت سی پی دوبل با سی پی معمولی در این است که با خرید سی پی دوبل شما می توانید دو برابر امکانات را دریافت کنید. خرید سی پی دوبل برای بازیکنان از لحاظ قیمتی نیز به صرفه تر است.

فصل ششم سی پی دوبل کالاف دیوتی

فصل ششم سی پی دوبل کالاف دیوتی

خرید  سی پی دوبل کالاف دیوتی موبایل

بازیکنان کالاف دیوتی از این موضوع آگاه هستند که سی پی تا چه اندازه می تواند در پیشرفت آنها تاثیر داشته باشد. بازگشت سی پی دوبل کالاف دیوتی به فصل ششم قابلیت های زیادی را ارائه می دهد و می تواند سرعت پیشرفت شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید سی پی دوبل کالاف دیوتی موبایل از طریق سایت ما اقدام کنید. با خرید سی پی از سایت پابلیتو در صورت وقوع هر نوع مشکلی می توانید از پشتیبانی تیم ما بهره مند شوید.

چرا باید ما را برای خرید سی پی دوبل کالاف دیوتی موبایل انتخاب کنید؟

خرید سی پی دوبل کالاف دیوتی موبایل از ما دارای مزایای بسیاری دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • دریافت سی پی بیشتر با هزینه کمتر
  • واریز فوری
  • قیمت مناسب
  • درگاه پرداخت امن
  • پشتیبانی خوب
بازگشت فصل ششم سی پی دوبل کالاف دیوتی

بازگشت فصل ششم سی پی دوبل کالاف دیوتی

سخن آخر درباره این که سی پی دوبل کالاف دیوتی به فصل ششم برمیگردد

فصل ششم بازی کالاف دیوتی محتواهای جدید و هیجان‌انگیز بسیاری دارد و این خبر خوشی برای طرفداران این بازی محبوب است. بازگشت شخصیت محبوب Ghost، بتل پس حماسی با جوایز بینظیر و بازگشت سی پی دوبل از مهم ترین ویژگی های این فصل هستند.

 سی پی دوبل از جمله آفرهای ویژه در کالاف دیوتی است که تنها در یک بازه زمانی خاص ارائه می شود و باید این فرصت را غنیمت بشمارید. اگر از علاقه مندان به این بازی هستید و تمایل دارید از تمام امکانات آن استفاده کنید خرید سی پی دوبل کالاف دیوتی فصل ششم را به شما عزیزان توصیه میکنیم.

سوالات متداول درباره این که سی پی دوبل کالاف دیوتی به فصل ششم برمیگردد

1-آیا برای اجرای فصل ششم بازی کالاف دیوتی به فضای ذخیره سازی بیشتری در گوشی نیاز است؟

با توجه به اینکه به فصل ششم محتواهای جدیدتری اضافه می شود این امکان وجود دارد که نسبت به فصل های قبلی به فضای بیشتری برای ذخیره سازی در موبایل نیاز داشته باشد.

2-بتل پس سیزن 6 کالاف دیوتی دارای چه جوایزی است؟

بتل پس سیزن 6 کالاف دیوتی دارای جوایز مختلفی است که از میان آنها میتوان به اسکین های جدید اسلحه، پوسته های شخصیت های جذاب (از جمله Ghost) و امتیازات XP اشاره کرد.

3-چه نقشه هایی به فصل ششم کالاف دیوتی اضافه شده اند؟

نقشه محبوب بازگشت آلکاتراز و نقشه جدیدی با نام Solyudansk به تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی موبایل در فصل ششم اضافه شده اند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =