کالاف دیوتی

چگونه به مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل دسترسی داشته باشیم؟

چطور به محل های مخفی گیم کالاف دیوتی موبایل هوشمند دسترسی داشته باشیم ؟

کالاف دیوتی موبایل جزء بازی های بسیار محبوب است که گیمرهای زیادی به آن علاقه دارند. این بازی پس از عرضه شدن به یکی از پرطرفدارترین بازی‌ های بتل رویال در پلتفرم موبایل تبدیل شده است. این بازی جذاب از لحاظ کیفی در سطح قابل قبولی قرار گرفته است و هر روز نیز به تعداد طرفداران آن افزوده می شود.

در بازی کالاف دیوتی رازهایی وجود دارند که هر کسی از آنها باخبر نیست. یکی از این رازها مکان های مخفی این بازی هستند که لازم است از آنها آگاه باشید. ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چگونه به مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل دسترسی داشته باشیم؟ در این مطلب به طور جامع به این سوال پاسخ خواهیم داد.

معرفی مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل

باید بدانید که این این بازی مکان های مختلفی دارد و شلوغ ترین مکان های کالاف دیوتی هم بسیار زیاد است اما یک سری مکان های مخفی هم دارد که مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل شامل موارد زیر می شوند:

  •  مکان مخفی High Rise

اولین مکان مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم مکان مخفی High Rise است. باید در جهتی حرکت کنید که تاور کرین ‌های بزرگ را از دور ببینید. این مکان عموما به عنوان مکان مخفی جرثقیل شناخته می شود. نردبانی سمت راست شما وجود دارد که باید با بالا رفتن از آن خود را به پشت بام یکی از جرثقیل ‌های غول پیکر برسانید. لازم است به سمت تیر آویزان بپرید و از آن در جهت عبور به سمت جرثقیل کمک بگیرید.

مکان مخفی شماره 1 مکان بینظیری برای تک تیرانداز‌ها محسوب می شود. لازم به ذکر است که این مکان برای افرادی که تمایل ندارند از فاصله نزدیک مبارزه کنند نیز مناسب است. زیر بازوی بزرگ جرثقیل مکان دیگری نیز وجود دارد. شما این امکان را دارید که از مرکز برج به سمت پایین بپرید. نکته ای که باید برای فرود روی سکوها بدانید این است که نباید زیاد جا به جا شوید و برای انجام این کار برنامه ریزی داشته باشید.

  • مکان مخفی در بتل رویال

با کمک این ترفند می توانید از یک دیوار برای پنهان شدن در حالت بتل رویال استفاده نمایید. مکانی که قصد دارید در آن فرود بیایید باید در جنوب منطقه Crash باشد. باید نقطه ای را پیدا کنید که پس از ترک کردن هواپیما روی آن فرود بیایید. به مسیر خود در جهت رشته کوه ادامه دهید تا موقعی که بتوانید یک برج دیده بانی در جلو و یک کمپ در سمت راست خود مشاهده کنید.

زمانی که علامت خروج را مشاهده کردید به چپ بپیچید و سعی کنید علف‎های نزدیک دیوار کوه را پیدا کنید. با کمی دقت متوجه خواهید شد که روی دیواره یک مسیر مخفی کوچک و تونل مانند وجود دارد. برای اینکه بتوانید وارد این مکان شوید باید به صورت سینه خیز حرکت کنید.

  • مکان مخفی Reclaim

یکی از زیباترین نقشه‌های بازی کالاف دیوتی Reclaim است. در قدم اول باید به سمت منطقه نمایان شده در زیر پنجره بروید. در ادامه لازم است بدوید و در جهت نزدیکترین پرچم حرکت کنید. اکنون باید به آهستگی از آن مکان خارج شوید تا زمانی که پرچم قابل رویت نباشد. حال باید به دویدن ادامه دهید و با سرعت دکمه‌ پرش را بفشارید تا زمانی که به بالای پله های واقع شده میان دو ساختمان برسید.

با رسیدن به این مکان یک نقطه دید بسیار خوب در هر دو طرف این پل و مناطق اسپاون بازیکنان دیگر خواهید داشت که به شما کمک میکند احتمال برنده شدن خود را در این بازی افزایش دهید. در همان نقطه زمانی مکان دیگری وجود دارد که می توانید یک ماشین قرمز را از بالا مشاهده کنید. به سمت این مکان بدوید و زمانی که به آن نزدیک شدید از چتر خود استفاده نمایید. در این مرحله بالای سقفی نامرئی فرود خواهید آمد.

چگونه به مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل دسترسی داشته باشیم؟

مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل

  • مکان مخفی Stand off

از دیگر مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل مکان مخفی Stand off است. پیدا کردن این مکان مخفی کار بسیار ساده ای است و لوکیشین آن در نقشه Stand-off وجود دارد. برای دسترسی به این مکان لازم است روی طاقچه در طبقه دوم ساختمان قرار بگیرید. پس از آن باید بپرید و در کمترین زمان از از Gravity Spikes استفاده نمایید.

انجام این کار باعث می شود که نیروی کافی برای فرود روی پشت بام را داشته باشید. در بالای پشت بام یک مکان بسیار عالی در منطقه تخم ریزی وجود دارد که در جهت کشتن بازیکنان دیگر بسیار مناسب است و دید بسیار خوبی را نیز برای شما ایجاد میکند.

  • مکان مخفی Raid

این مکان مخفی بازی کالاف دیوتی را می توانید در نقشه Raid پیدا کنید. برای اینکه این مکان خاص را در نقشه پیدا کنید لازم است به کنار  Square Center روی نقشه بروید. برای پیدا کردن این مکان به برجک محافظ احتیاج دارید و باید آن را درست در کنار دیوار بگذارید. اگر نمی توانید این مکان را مشاهده کنید بهتر است کمی آن را حرکت دهید.

عدم توجه به این موضوع ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند به همین دلیل باید تلاش خود را برای دیدن آن به کار بگیرید. در این قسمت لازم است وارد برجک شده و به سمت راست بروید سپس سپر را پایین گذاشته و تغییر دهید. بعد از انجام این کار باید روی آن بپرید. اکنون در ساختمانی هستید که در قسمت زیرین آن بازیکنان می توانند به راحتی بدوند. اکنون شما به طور کامل در زیر نقشه Raid قرار گرفته اید. بعضی از مکان های این نقشه به شکلی هستند که گلوله های شما ممکن است از زیر به حریف برخورد کنند.

  • مکان مخفی در Dome

این مکان مخفی بازی کالاف دیوتی را باید در نقشه Dome پیدا کنید. در قدم اول باید به سمت پناهگاه زیرزمینی حرکت کنید. بعد از وارد شدن به این مکان به سمت انتهای آن بروید و سپر خود را در آنجا بگذارید. در اینجا لازم است اقدام به پرش به سمت قسمت بلندتر سپر نمایید. در این حالت یک تیر شکسته درست در مقابل خود مشاهده خواهید کرد.

روی پرتو بپرید و از سوراخ خارج شوید. تا جایی که برایتان امکان دارد سریع بدوید تا توسط سیگنال هشدار کشته نشوید. اکنون شما آزاد هستید و می توانید به هر جایی که تمایل دارید بروید.

چطور به محل های مخفی گیم کالاف دیوتی موبایل هوشمند دسترسی داشته باشیم ؟

محل های مخفی گیم کالاف دیوتی موبایل هوشمند

  • مکان مخفی Downtown and Sanitarium

برای رسیدن به این مکان مخفی کالاف دیوتی باید در مرکز شهر فرود بیایید. پس از فرود باید به سمت بزرگترین ساختمان منطقه حرکت کنید. در طبقه پایین این ساختمان یک زمین با یک صفحه گردان دی جی روی یک صحنه کوچک مشاهده می شود.

در جهت میز حرکت کنید و 3 آهنگ را برای پخش انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که منطقه Sanitarium بزرگترین ساختمان این منطقه از بازی محسوب می شود. در طبقه بالای ساختمان با یک اتاق قفل شده با پیامی روی دیوار مواجه خواهید شد. برای اینکه بتوانید قفل این اتاق را باز کنید باید  8 خرس عروسکی که در ساناتاریوم پراکنده شده‌اند را نابود کنید. با انجام این کار می توانید به آیتم‌های سطح بالا دسترسی پیدا کنید.

سخن آخر در مورد چگونه به مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل دسترسی داشته باشیم؟

در این مطلب به این سوال که چگونه به مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل دسترسی پیدا کنیم پاسخ دادیم. امیدواریم که با ارائه این مطلب توانسته باشیم شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنیم. بازی کالاف دیوتی یک بازی جذاب و پرهیجان است که وجود این مکان های مخفی به جذابیت آن اضافه میکند.

اگر علاقه مند به پیشرفت در این بازی هستید می توانید با کمک نکات ذکر شده در این متن به مکان های مخفی آن دسترسی پیدا کنید. شما می توانید در این مکان های مخفی که هر کسی از آنها باخبر نیست پنهان شده و منتظر بازیکنان دیگر بمانید.

سوالات متداول در مورد چگونه به مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل دسترسی داشته باشیم؟

1.مهم ترین نکته در زمان استفاده از درهای مخفی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

نکته مهم این است که این درها برای تفریح و سرگرمی بوده و نباید در مسابقات عمومی از آنها استفاده کنید. با انجام این کار خطر بن شدن شما افزایش پیدا میکند.

2.آیا این مکان های مخفی به حالت‌های رقابتی بازی آسیب می‌زنند؟

خیر، این مکان های مخفی به حالت های رقابتی بازی آسیب نمی زنند و حالت رقابتی بازی هنوز بر سر جای خود باقی است.

3.چرا وجود رازهای مخفی در بازی کالاف دیوتی یک عنصر سرگرم کننده به شمار میرود؟

وجود رازهای مخفی در بازی کالاف دیوتی یک عنصر سرگرم کننده است به دلیل اینکه گیمرها به صورت مرتب این مکان‌ها را برای سرگرمی به اشتراک می‌گذارند و محتویات مختلفی را برای آنها تولید می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =