کالاف دیوتی

معرفی بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل

معرفی بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل

از مواردی که بر عملکرد بازیکنان در کالاف دیوتی موبایل تاثیر دارند پرک ها هستند. بازیکنان با کمک  پرک ها این امکان را دارند که روی سرعت، تجهیزات و استراتژی بازی اثر بگذارند. بازیکنان با در نظر گرفتن نقطه ضعف هایی که دارند ممکن است پرک های متفاوتی را انتخاب کنند. این موضوع باعث می شود که در برابر حریف مقاوم تر شده و روند بازی برای آنها جذابتر شود. در این مطلب قصد داریم معرفی بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل برای مخفی شدن

یکی از بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل در جهت مخفی شدن ghost است. با کمک این پرک این امکان را دارید که از نیروهای هوایی دشمن در امان بمانید. هنگامی که به لول ۴۷ برسید می توانید به این پرک دسترسی داشته باشید.

از دیگر پرک ها برای مخفی شدن در کالاف دیوتی موبایل cold blooded است. با استفاده از این پرک می توانید از مبارزه هایی به شکل score streaks در امان بمانید. اگر به لول 32 رسیده باشید این پرک برای شما باز می شود.

Dead silence نیز جزء بهترین پرک های کالاف دیوتی برای مخفی شدن است. این پرک صدای راه رفتن شخصیت بازی را قطع میکند. برای استفاده از این قابلیت باید به لول 20 رسیده باشید. این پرک می تواند در مورد دشمنانی که به شما نزدیک می شوند اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد. به این شکل می توانید پیش از رسیدن دشمن مخفی شوید.

بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل برای مخفی شدن

پرک های کالاف دیوتی موبایل برای مخفی شدن

معرفی انواع پرک های کالاف دیوتی موبایل

در این قسمت از مطلب انواع پرک های کالاف دیوتی موبایل را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

  • پرک tracker

اگر جزء بازیکنانی هستید که تمایل دارید حرکات دشمنان را رصد کرده و ردپای آنها را دنبال کنید این پرک مناسب شما است. با داشتن پرکtracker این امکان را دارید که ردپای حریف را در حدود 4 ثانیه دنبال کنید و از مقصد او آگاه شوید. برای اینکه بتوانید این پرک را باز کنید باید حداقل لول 24 را داشته باشید.

  • پرک score streak

یکی از پرطرفدارترین بخش های کالاف دیوتی موبایل پرک score streak است. این پرک با ارائه مهارت های مختلف امکان کیل های مستمر و امتیازهای زیاد را فراهم میکند. به بازیکنانی که توانایی زیادی در این زمینه دارند نیز توسط سیستم پاداش هایی ارائه می شوند.

  • پرک hardline

یکی از پرک های کالاف دیوتی موبایل که می توانید با آن امتیاز کشتار خود را افزایش دهید پرکhardline  است. حتی اگر موفق به کشتن نفرات کمی شده باشید با کمک این پرک امتیاز کشتار شما ۲۵٪ افزایش پیدا میکند. این پرک دارای دسته های متفاوتی است که در لول های مختلف قابل دسترس می باشند.

  • پرک shrapnel

با کمک پرک shrapnel  قدرت شما از حریفتان بیشتر می شود. این پرک به این شکل عمل میکند که بعد از حمله به دشمن سرعت درمان آن طول میکشد. امکان استفاده از این پرک در کنار پرک های دیگر نیز برای کشتن حریف وجود دارد. این قابلیت در بازی تیمی بسیار کارآمد است.

  • پرکVulture

مهم ترین عوامل موثر برای پیروزی در کالاف دیوتی سلاح ها و تجهیزات هستند. با داشتن پرکVulture می توانید بعد از نابود کردن حریف تجهیزات او را بردارید. این موضوع باعث می شود که بتوانید مهمات خود را برای نبرد آماده کنید. زمانی می توانید از این پرک استفاده کنید که به لول 6 رسیده باشید.

  • پرک Flak Jacket

یکی از پرک های بازی کالاف دیوتی که می تواند به loadout شما اضافه شود پرک Flak Jacket است. Flack Jacket از شما در مقابل نارنجک، مین ها و هر چیز دیگری که باعث انفجار می شود به بهترین نحو محافظت میکند. مجهز بودن به این پرک می تواند تاثیر زیادی در نجات شما در بازی داشته باشد.

بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل برای اسنایپربازها

بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل برای اسنایپربازها پرک های Cold_bloded _ Focus _ Dead silence هستند. پرک اول از شما در مقابل حریف محافظت میکند و موقعیت خوبی را برای تیر اندازی فراهم میسازد.

با کمک پرک دوم این امکان را دارید که تیراندازی دقیقی داشته باشید. پرک سوم نیز باعث قطع شدن صدای شما می شود و به این صورت با این ۳ پرک می توانید دشمنان را به راحتی از بین ببرید.

بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل برای اسنایپربازها

پرک های کالاف دیوتی موبایل برای اسنایپربازها

بهترین پرک ها برای خط مقدم بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی از بهترین پرک هایی که در خط مقدم بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده می شود Over kill است. با کمک این پرک می توانید از 2 سلاح برخوردار شوید.

Amped  این امکان را برای شما فراهم میسازد که در کمترین زمان سلاح خود را عوض کنید. از آن گذشته سرعت عوض کردن خشاب را نیز افزایش می دهد. Cold_blooded  نیز از شما در مقابل دشمنانتان به بهترین شکل محافظت میکند.

سخن آخر در مورد بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی موبایل پرک های متفاوتی وجود دارند که هر یک از آنها دارای کاربردهای خاصی هستند. شما می توانید بر اساس شرایط خود از این پرک ها در موقعیت های مختلف استفاده نمایید. در این مطلب بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل را به شما عزیزان معرفی کردیم.

پرک ها امکانات متعددی را در اختیار بازیکنان قرار می دهند و از این طریق می توانند به جذابتر شدن بازی کمک بسیاری کنند. در واقع میتوان گفت پرک های کالاف دیوتی موبایل یکی از قابلیت های کارآمدی هستند که برای بازیکنان فراهم شده اند.

سوالات متداول در مورد بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل

1.آیا پرک ها در تقویت توانایی ‌های تاکتیکی بازیکنان تاثیر دارند؟

بله، برخی از پرک ها باعث تقویت توانایی ‌های تاکتیکی بازیکنان می شوند. این تقویت توانایی ‌های تاکتیکی می تواند شامل عوامل مختلفی مانند افزایش سرعت شارژ توانایی‌ های خاص یا بهبود عملکرد تجهیزات شوند.

2.منظور از پرک های گان کالاف دیوتی موبایل چیست؟

پرک های گان کالاف دیوتی موبایل پرک هایی هستند که می توانند بر عملکرد سلاح ها تاثیر بگذارند.

3.پرک ها چگونه باعث افزایش دوام بازیکنان می شوند؟

پرک هایی در بازی وجود دارند که مقاومت بازیکنان را در برابر آسیب‌های خاص مانند انفجارها یا گلوله‌ها افزایش می‌دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =