آموزشی, کالاف دیوتی

هر آنچه که باید در مورد آپدیت فصل 6 کالاف دیوتی بدانید

بازی کالاف دیوتی از آن دسته بازی های جذاب است که طرفداران زیادی در سطح جهان دارد. هر فصل این بازی جذابیت های خاص خودش را دارد و می تواند لحظات فوق العاده ای را برای شما رقم بزند. زمانی که این بازی آپدیت می شود با برخی تغییرات همراه است. این موضوع در مورد فصل 6 آن نیز صدق میکند.

هر آنچه که باید در مورد آپدیت فصل 6 کالاف دیوتی بدانید را در این مطلب برایتان آورده ایم. اگر از علاقه مندان به این بازی هیجان انگیز هستید با پابلیتو مرجع خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل همراه شوید.

هر آنچه که باید در مورد آپدیت فصل 6 کالاف دیوتی بدانید

آپدیت فصل 6 کالاف دیوتی

بتل پس فصل ششم کالاف دیوتی موبایل

اسلحه تهاجمی Grau 5.56 برای جنگ های سریع طراحی شده است. این اسلحه در تایر 21 بتل پس وجود دارد که با تکمیل چالش قادر هستید آن را به دست آورید. در تایر 14 نیز پرک جدید مولتی‌پلیر با نام Survival training در دسترس شما قرار گرفته است.

این پرک کمک میکند که آسیب کمتری از تجهیزات تاکتیکی دشمن به شما وارد گردد. این موضوع باعث می شود که در بازی قدرت مانور بیشتری داشته باشید. از دیگر بخش های جذاب فصل ششم کالاف دیوتی موبایل کاموهای جدید، اسکین ها، اسلحه‌ها و MAC -10 در تایر 50 بتل پس هستند.

اضافه شدن حالت مولتی پلیر آرنا

یکی از آپدیت های فصل 6 کالاف دیوتی اضافه شدن حالت مولتی پلیر آرنا است. با اضافه شدن این بخش به فصل ششم شما می توانید تجربه ای متفاوت از این بازی داشته باشید. بازیکنان در سه تیم چهار نفره به شهر نیوویژن که قسمتی از بتل رویال محسوب می شود سفر می‌کنند. این افراد برای برنده شدن در آزمایشگاه اکولوژی با یکدیگر رقابت می کنند.

اقدامی که باید پیش از شروع مسابقه انجام دهید این است که نقشه را بگردید و ابزارهایی که برای نبرد احتیاج دارید را خریداری نمایید. زمانی که دور اول بازی شروع می شود دایره‌هایی نزدیک به هم برای نبرد تشکیل می گردند. در این شرایط باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بتوانید زنده بمانید. چنانچه جان خود را به هر دلیلی از دست بدهید حذف خواهید شد و دیگر قابلیت ریسپاون شدن برای شما وجود ندارد.

اضافه شدن Goliath clash 2.0

در فصل ششم کالاف دیوتی موبایل Goliath از نقشه‌های بیشتری پشتیبانی میکند و تغییرات مثبتی داشته است. در این سیزن Goliath از SIlver Goliath به Golden Goliath تغییر پیدا کرده است.

بهبودهای ایجاد شده در این بخش کمک می کنند که ماشین مرگ بتواند آسیب های بیشتری را وارد کند و از تیرهای نامحدودی نیز برخوردار باشد. لازم به ذکر است که شلیک کردن می تواند منجر به داغ شدن این ماشین شود به همین دلیل امکان تیراندازی بدون وقفه برای شما وجود ندارد.

هر آنچه که الزاماً باید درباره آپدیت فصل‌ 6 کالاف دیوتی بدانید

درباره آپدیت فصل‌ 6 کالاف دیوتی

تغییرات نقشه Armada Strike

رویای نبرد دریایی فصل قبلی که با Armada Strike شروع شد در این فصل نیز ادامه پیدا میکند. این نقشه نسبت به سیزن قبلی بزرگتر شده است و نبردها در چند کشتی کنار هم صورت می گیرند. شما این امکان را دارید که در میان این کشتی ها جا به جا شوید و فضای بیشتری برای مسابقه داشته باشید.

در آپدیت سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل اپراتورهای جدیدی که مخصوص این نقشه هستند به آن اضافه شده اند. از لحاظ گرافیکی نیز در این بخش تغییراتی ایجاد شده اند که اگر فصل 5 را بازی کرده باشید متوجه آنها خواهید شد.

در قسمت های مختلف نقشه زیپ لاین‌هایی به صورت استراتژیک قرار گرفته اند که امکان حرکت سریع از کشتی‌ها را ایجاد می کنند. چنانچه تمایل دارید در جهت حمل و نقل میان کشتی ها از تجهیزات دیگری استفاده نمایید می‌توانید از هلیکوپتر، هاوربایک یا قایق های جدید تفنگدار کمک بگیرید. این شرایط این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید به سرعت در مپ بازی جا به جا شوید.

داستان تمپلارها در فصل 6 کالاف دیوتی موبایل

 در فصل 6 کالاف دیوتی موبایل ادوارد کوتو با نام مستعار تمپلار به بازی باز گشته است. ادوارد کوتو با به دست آوردن زره اجدادی اش در این سیزن قدرتمند تر از قبل ظاهر شده است. داستان زره تمپلار این بار روایت متفاوتی دارد و به خوبی در این فصل مشهود خواهد بود.

چنانچه به چرخ‌ های شانس علاقه مند هستید این امکان را دارید که آنها را بچرخانید و یک اسلحه لجندری PP19 به دست آورید. لازم است بدانید که این گزینه برای بازیکنان رایگان قابل دسترس نیست. بازیکنانی که اقدام به باز کردن پوسته جدید اپراتور Mythic می کنند قادر هستند به شکل جداگانه کلاس جدید بتل پس را آزاد کنند. این فرایند باعث می شود که بتوانند جوایز دیگری را نیز کسب نمایند.

هر آنچه که حتما باید درخصوص آپدیت فصل 6 کالاف دیوتی بدانید

چیزهایی که باید درخصوص آپدیت فصل 6 کالاف دیوتی بدانید

سخن آخر درباره هر آنچه که باید در مورد آپدیت فصل 6 کالاف دیوتی بدانید

 در این مطلب اطلاعاتی را در مورد آپدیت فصل 6 کالاف دیوتی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. فصل جدید این بازی آیتم های جذاب بسیاری دارد که توصیه میکنیم حتما به سراغ آنها رفته و حماسه‌ آفرینی‌های تازه‌ای داشته باشید. سیزن 6 کالاف دیوتی تجربه ای است که به هیچ وجه نباید از دستش بدهید. آیتم های منحصر به فردی که به این فصل اضافه شده اند می توانند لحظات هیجان انگیزی را برای شما رقم بزنند.

سوالات متداول درباره هر آنچه که باید در مورد آپدیت فصل 6 کالاف دیوتی بدانید

1-برای اینکه بتوانیم تمام محتویات بازی برای سیزن 6 را به اکانت خود اضافه کنیم چه اقدامی باید انجام دهیم؟

برای اینکه قادر باشید تمام محتویات بازی برای سیزن 6 را به اکانت خود اضافه کنید لازم است بتل پس پریمیوم بازی را خریداری نمایید.

2-آیا در زمینه رابط کاربری و گیمپلی در نقشه Armada strike تغییراتی ایجاد شده است؟

رابط کاربری و گیمپلی در نقشه Armada strike در سیزن 6 بهبودهایی داشته اند. همه چیز در این آپدیت راحت تر و نرم‌تر از قبل شده است و می تواند تجربه ای ایده آل را برای شما رقم بزند.

3-چگونه می توانیم جوایز Eatched Stones را در فصل 6 کالاف دیوتی به دست آوریم؟

شما می توانید این جوایز را با انجام دادن مسابقات مولتی پلیر، بتل رویال و چالش‌های فصلی و روزانه به دست آورید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 12 =