آموزشی

ترجمه تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل

ترجمه تنظیم کردن سنسیویتی کالاف دیوتی گوشی

برای ترجمه تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل چند راه خاص وجود دارد و به نوعی میتوان گفت این تنظیمات را برای خود شخصی سازی استفاده میشود. بازیکنان حرفه ای با اعمال این تنظیمات کالاف دیوتی موبایل را به همان شکلی که مدنظرشان هست بازی می کنند.

این موضوع در نهایت باعث می شود که به گیمرهای بسیار حرفه ای در این بازی تبدیل شوند. در این مطلب قصد داریم در مورد ترجمه تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل صحبت کنیم. اگر علاقه دارید به یک بازیکن حرفه ای در کالاف دیوتی تبدیل شوید این مطلب از سایت پابلیتو مرجع خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را از دست ندهید.

ترجمه تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل

سنسیویتی (Sensitivity) چیست و چرا مهم است؟

سنسیویتی به مفهوم حساسیت لمس صفحه‌ بازی است. اگر بخواهیم این واژه را ساده تر توضیح دهیم باید بگوییم که سنسیویتی شامل تمام حرکات شما در بازی کالاف دیوتی موبایل می شود. شما این امکان را دارید که سنسیویتی را به شکلی تنظیم کنید که تنها با یک جا به جایی کوچک انگشت روی صفحه کاراکترتان در بازی بتواند با سرعت زیاد و به صورت ۳۶۰ درجه دور خود بچرخد.

بسیار مهم است که شما به عنوان یک بازیکن با تمام موارد مربوط به سنسیویتی به طور دقیق آشنایی داشته باشید. باید به طور کامل بدانید که هر یک از این موارد چه نقشی می توانند روی حرکات کاراکتر شما داشته باشند. زمانی که تمام آیتم های مربوط به سنسیویتی را بشناسید می توانید به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید.

ترجمه‌ تمام بخش‌های تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل

در این بخش از مطلب قصد داریم به ترجمه‌ تمام بخش‌های تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل بپردازیم.

Rotation mode

یکی از اصلی ترین بخش های تنظیمات سنسیویتی Rotation mode است که از سه حالت کلی برخوردار می باشد. اگر Rotation mode  را روی هر کدام از این سه حالت قرار دهید کل سنسیویتی شما بر اساس حالت مورد نظر تنظیم می شود. با توجه به اهمیتی که این قسمت دارد در انتخاب این حالت ها باید دقت زیادی به خرج دهید. در ادامه این سه حالت را بررسی میکنیم.

  • Fixed speed

این حالت مخصوص کسانی است که موومنت کمی دارند و به ندرت از حرکاتی مانند پرش و چرخیدن استفاده می کنند. حالت Fixed speed یک سنس خشک برای کاراکتر شما ایجاد میکند و مناسب حرکات خیلی سریع نیست.

  • Distance acceleration

اگر جزء افرادی هستید که دستان خود را روی صفحه گوشی به شکل افقی زیاد جا به جا می کنید این حالت برای شما مناسب است. به بیان دیگر اگر تمایل دارید با یک حرکت انگشت به صورت افقی کاراکتر شما در بازی به دور خود بچرخد می توانید این حالت را انتخاب کنید.

  • Speed acceleration

حرفه ای ترین حالت Rotation mode این حالت است و مناسب پرو پلیرها می باشد. زمانی که این حالت را انتخاب می کنید با کشیدن انگشت روی صفحه کاراکتر شما با سرعت کم می چرخد. هنگامی که انگشت خود را به سرعت روی صفحه بکشید کاراکتر شما با سرعت بالا تکان خورده و جا به جا می شود.

Acceleration value

از دیگر تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل این بخش است که به Rotation mode مربوط می شود. با افزایش درجه این آیتم سرعت حرکات کاراکتر شما بیشتر می شود. اگر جزء بازیکن هایی هستید که با سنس بالا کالاف دیوتی موبایل را بازی می کنید می توانید این درجه را روی عدد بالاتری از حالت عادی بگذارید.

Link sensitivity with resolution

اگر گوشی شما از یک سیستم عامل قوی برخوردار است می توانید این گزینه را روی حالت on قرار دهید. استفاده از این گزینه باعث می شود که تنظیمات سنسیویتی شما با قدرت بیشتری اعمال گردد. این مسئله بیانگر این است که فعال بودن این حالت برای گوشی های ضعیف توصیه نمی شود و ممکن است سنسیویتی عادی را نیز با مشکل مواجه کند.

Sensitivity switch

Sensitivity switch را باید روی حالت Switch while opening ADS قرار دهید تا aim شما درون بازی به درستی باز شود. چنانچه aim بازی مشکل داشته باشد به این مورد مربوط می شود به همین دلیل بهتر است آن را روی حالت Switch while opening ADS بگذارید.

Sensitivity presets

از دیگر تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل Sensitivity presets است که شامل 4 بخش Low – Mid – High – Custom می شود. بهتر است همیشه این گزینه را روی حالت Custom قرار دهید.

Camera sensitivity

این آیتم به کاراکتر شما زمانی که از تفنگ استفاده نمی کنید مربوط می شود. به عنوان مثال در مواقعی که از تیر استفاده نمی کنید یا داخل بازی در حال حرکت هستید به طور کامل به این قسمت ارتباط دارد. لازم است با این مورد به طور دقیق آشنایی داشته باشید.

Overall adjustment

این قسمت از تنظیمات سنسیویتی شامل دو بخش on و off است که به روشن و خاموش بودن موارد این قسمت مربوط می شود. چنانچه Overall adjustment روی on قرار بگیرد تمام این موارد غیر فعال می شوند. در این شرایط تنها گزینه ای که فعال می شود Overall adjustment linked to turning sensitivities است.

نقل تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی گوشی

تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی گوشی

(Overall adjustment (linked to turning sensitivities

زمانی به این مورد می توانید دسترسی پیدا کنید که Overall adjustment روی حالت on قرار گرفته باشد. شما با ایجاد تغییر در درجه Overall adjustment تمام سنس آن قسمت را به شکل هماهنگ کم یا زیاد می کنید و دیگر احتیاجی نیست تمام این آیتم ها را به صورت تک تک تنظیم کنید.

Third person sensitivity

این قسمت از تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل به چرخش صفحه و کاراکتر شما مربوط می شود. هر چقدر درجه این آیتم را زیادتر کنید کاراکتر و دوربین صفحه با سرعت بیشتری می چرخد و در نهایت حرکات شما سریع تر خواهند شد. اگر تمایل دارید یک پلیر سرعتی شوید می توانید این مورد را تا زمانی که امکان کنترل آن را دارید افزایش دهید.

Standard sensitivity

این آیتم با Third person sensitivity کاربرد مشابهی دارد و در واقع میتوان گفت هر دو به چرخش صفحه و کاراکتر شما مربوط می شوند. به هر اندازه که درجه این دو مورد را بیشتر کنید کاراکتر و دوربین صفحه با سرعت بیشتری می چرخند و در نهایت حرکات شما سرعت بیشتری پیدا خواهند کرد. اگر تمایل دارید به یک بازیکن سرعتی تبدیل شوید این دو مورد را تا زمانی که قادر به کنترل حرکات کاراکتر باشید افزایش دهید.

Red dot/holo sensitivity – ADS sensitivity – Tactical scope sensitivity

در تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل این سه مورد از اهمیت زیادی برخوردار هستند و هر سه  به حرکت تفنگ شما در زمان تیر اندازی یا نشونه گیری مربوط می شوند. هنگامی که شما نشانه می گیرید و صفحه بازی را حرکت می دهید اگر حرکت صفحه کند یا تند باشد با ایجاد تغییر در این سه مورد می توانید سرعت دلخواه‌ خود را تنظیم نمایید.

هر اندازه که این 3 آیتم درجه بیشتری داشته باشند صفحه شما هنگام تیر اندازی با سرعت بیشتری حرکت میکند. شما با تنظیم نمودن این 3 مورد روی درجه مورد نظر خود می توانید حرکت صفحه را موقع تیر اندازی به اندازه دلخواهتان تنظیم کنید.

Sniper scope sensitivity

این تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل به زمانی مربوط می شود که شما از تفنگ اسنایپ استفاده میکنید. تفاوتی ندارد که با اسنایپ در حال دویدن یا تیراندازی کردن باشید در هر حالتی تمام حرکات کاراکتر شما وقتی که از اسنایپ استفاده می کنید به این مورد مرتبط است. هر اندازه درجه scope sensitivity بیشتر باشد به همان اندازه نیز حرکات کاراکتر شما در زمان استفاده از اسنایپ سریع‌تر خواهند شد.

3x tactical scope – 4x tactical scope – 6x tactical scope – 8x tactical scope

این 4 آیتم مربوط به اسکوپ‌های داخل بازی می شوند و روی تفنگ ها قرار می گیرند. عموما گیمرهای حرفه ای از این اسکوپ ها استفاده نمی کنند و تمایلی به گذاشتن آن ‌ها روی تفنگ‌ ها نشان نمی دهند. اگر شما از این اسکوپ ها استفاده می کنید این امکان را دارید که درجه دلخواه را برای آن ها تنظیم کنید تا با سرعت مد نظرتان جا به جا شوند.

Vertical turning sensibility

Vertical turning sensibility به حرکت عمودی صفحه بازی ارتباط دارد به این معنی که وقتی دست خود را از بالا به پایین یا برعکس روی صفحه حرکت می دهید زاویه دید شما نیز بالا و پایین شده و دوربین شروع به حرکت میکند. اگر درجه‌ Vertical turning sensibility روی صفر قرار بگیرد با بالا و پایین کردن دست هیچ تغییری در زاویه دید شما ایجاد نمی گردد. در اصل میتوان گفت میزان حرکت عمودی صفحه صفر شده و شما قادر نیستید به جهت های بالا و پایین نگاه کنید.

چنانچه درجه‌ Vertical turning sensibility روی بالاترین حالت خود قرار بگیرد شما با یک حرکت عمودی کوچیک می توانید صفحه بازی را تا حد زیادی جا به جا کنید.

Ground vehicles sensibility

این مورد از تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل به حرکات وسایل نقلیه روی زمین ارتباط دارد. با تنظیم این آیتم مشخص می کنید که وسایل نقلیه روی زمین با چه سرعتی چرخیده یا جا به جا شوند. هر چقدر عدد این درجه بالاتر باشد وسایل نقلیه صفحه چرخش سریع‌تری خواهند داشت.

Air vehicles sensibility

 Air vehicles sensibility مربوط به حرکات وسایل نقلیه روی هوا (مانند جت و چاپر) می شود. شما با تنظیم کردن این آیتم مشخص می کنید که وسایل نقلیه‌ روی هوا با چه میزان سرعتی بچرخند. به هر اندازه که عدد این درجه بالاتر باشد وسایل نقلیه‌‌ هوایی صفحه چرخش سریع‌تری دارند و با سرعت بیشتری جا به جا می شوند.

Firing sensitivity

این قسمت به تیر اندازی ارتباط دارد  یعنی زمانی که با نشونه گیری یا به شکل هیپ فایر در حال تیراندازی هستید این سنس ها برایتان اعمال می شوند. پیش از آنکه تیراندازی را آغاز کنید تمام سنس های کاراکتر شما به قسمت Camera sensitivity مربوط می شوند و به این بخش ارتباطی ندارند. برای اینکه بتوانید سنسیویتی را در زمان تیراندازی تنظیم کنید باید این موارد را به درستی بشناسید تا بتوانید یک سنس خوب را انتخاب کنید.

Free view sensitivity

این آیتم مربوط به حرکت چشمی داخل بازی می شود که با کمک آن بدون تغییر دادن جهت کاراکتر می توانید به اطرافتان نگاه کنید. هر چقدر درجه این قسمت بیشتر باشد حرکت چشمی نیز با سرعت بالاتری انجام می شود و راحت تر می توانید محیط اطراف خود را ببینید.

ترجمه تنظیم کردن سنسیویتی کالاف دیوتی گوشی

تنظیم کردن سنسیویتی کالاف دیوتی گوشی

سخن آخر درباره ترجمه تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل

در این مطلب در مورد ترجمه تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل با شما عزیزان صحبت کردیم. اگر به این بازی علاقه مند هستید و تمایل دارید در آن حرفه ای شوید باید با این تنظیمات آشنایی داشته باشید. باید قادر باشید بهترین سنس را برای خود تنظیم کنید. اکنون که این مطلب را مطالعه کرده اید می توانید تنظیمات سنسیویتی خود را داخل بازی اعمال کنید و به یک حرفه ای تبدیل شوید.

سوالات متداول درباره ترجمه تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل

1-آیتم های Gyroscope sensitivity و Gyroscope fire sensitivity به چه تنظیماتی مربوط می شوند؟

این دو بخش به تنظیمات ژیروسکوپ مربوط می شوند و عموما گیمرها به ندرت از آن ها استفاده می کنند.

2-آستین انگشتی در بازی کالاف دیوتی موبایل چه کاربردی دارد؟

آستین انگشتی امکان این را دارد که سرعت بازی کالاف دیوتی موبایل را فزایش دهیم

3-تنظیمات Quick Message به چه موردی ارتباط دارند؟

در تنظیمات این بخش قادر هستید برای هر مود به شکل جداگانه Quick Message را تغییر دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =