آموزشی

بازی موبایل لجندز چیست؟

بازی موبایل لجندز چیست؟

بازی موبایل لجندز چگونه است؟ بازی های جنگی از جمله پر طرفدار ترین انواع بازی های ویدیویی هستند. این بازی ها پیشتر در رایانه ها عرضه می شدند که مورد استقبال بسیاری نیز واقع شد. این نوع بازی ها اصطلاحا موبا MOBA شناخته می شوند. موبا به بازی های میدان جنگ چند نفره گفته می شود. اما با رونق و همه گیری استفاده از تلفن های همراه هوشمند، بازی های موبایلی زیادی نیز ارائه شد. بازی های موبا مخصوص موبایل نیز از جمله ی این بازی ها بود.

استودیو ساخت بازی مونتون Moonton سازنده بازی موبایل لجندز Mobile Legends است. این بازی به سرعت طرفداران زیادی را جذب خود کرد. در حال حاضر بازی موبایل لجندز برای سیستم عامل های آی او اس iOS و اندروید Android عرضه شده است. در واقع بازی پر طرفدار موبایل لجندز، به کمک الهام از بازی های پر طرفدار و موفق در همین سبک توانسته تجربه شگفت انگیزی برای بازیکنان سبک موبا ارائه کند.

 

 بازی لجندز الهامی از بازی Dota

بازی Dota 2 یکی از پر طرفدار ترین بازی های موبا است که برای سیستم های کامپیوتر سال های گذشته ارائه شده است. طرفداران این بازی بسیار زیاد هستند و می توان از جمله موفق ترین نمونه های بازی سبک موبا آن را نام برد. بازی موبایل لجندز Mobile Legends نیز با الهام از سبک بازی دوتا 2 همچنین بازی لیگ آف لجندز League of Legends یک بازی منحصر بفرد را ارائه کرده است. البته لازم به ذکر است که بازی موبایل لجندز در حال حاضر هویتی کاملا مستقل میان بازی های ویدیویی دارد.

بتل رویال در بازی موبایل لجندز نسخه بنگ بنگ

یازی لجندز نسخه های مختلفی دارد. موبایل لجندز نسخه بنگ بنگ Mobile Legends: Bang Bang یک بتل رویال منحصر بفرد دارد. در بتل رویال بازی موبایل لجندز، اغلب جنگ ها 5 به 5 میان بازیکنان خواهد بود. در این بازی دو تیم قرمز یا آبی وجود دارد که این تیم ها با رقابت با یک دیگر می پردازند.

بتل رویال در بازی لجندز منحصر بفرد است و تفاوت زیادی با بازی های مشهور دیگر نظیر بازی پابجی PUBG و فورتنایت Fortnite دارد. در بتل رویال این بازی بازیکنان با انتخاب هیرو خود در تیم های سه نفره با ترکیبی تصادفی وارد بازی می شوند که این در نوع خود عالی است.
برای بتل رویال در بازی موبایل لجندز، بازیکنان باید هماهنگ عمل کنند و از تکی عمل کردن در آن خودداری نمایند. چرا که در بتل رویال این بازی بازیکنان به تنهایی نمی توانند موفق شوند.

 

 

 

ویژگی های بازی موبایل legends

طراحی شخصیت ها و صداگذاری Mobile Legends

از جمله ویژگی های شگفت انگیز بازی Mobile Legends، طراحی شخصیت ها و صداگذاری های صورت گرفته در آن است. در واقع تنوع عالی در این بازی در کنار پشتیبانی حرفه ای آن موجب شده تا موبایل لجندز در طولانی مدت همواره برای مخاطبانش جذاب باشد. همچنین حالت بتل رویال در این بازی از خسته کننده بودن آن جلوگیری می کند. در حین بازی، بازیکنان باید با موجودات مختلف درون بازی بجنگند و در ادامه ی بازی با دیگر بازیکنان رو به رو خواهند شد. این سبک آن را می توان مشابه با بازی دوتا Dota دانست.

در این بازی همواره به تنوع شخصیت پردازی ها توجه شده و بیش از 40 هیرو در حال حاضر در این بازی قابل انتخاب هستند. این بازی نیز امکان پرداخت درون برنامه ای دارد که در بازی های ویدیویی مخصوص موبایل یک امر طبیعی است. برای مثال در بازی کال آف دیوتی موبایل نیز امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد که بازیکنان می توانند آیتم های متنوعی را خریداری کنند.

سرور های عالی دیگر مزیت بازی موبایل لجندز

از دیگر مزیت های عالی این بازی، سرور های بهینه ی آن است. در بازی های ویدیویی آنلاین کیفیت سرور های بازی نقش بسزایی را در جذاب بازی خواهند داشت. در واقع اگر یک بازی پرطرفدار از سرور های ضعیفی استفاده کند، نمی تواند یک بازی با کیفیت را برای مخاطبانش ارائه دهد. تیم سازنده بازی موبایل لجندز تلاش کرده تا همواره بهترین محیط ها و صداگذاری ها را برای بازیکنانش ارائه کند. البته در برخی موارد تکراری عمل شده است که انتظار می رود که در نسخه های بعدی این بازی همواره تنوع بیشتری به شکل و ساختار بازی داده شود.

 

بازی موبایل لجندز چیست؟1

 

سرور های عالی بازی موبایل لجندز این امکان را برای بازیکنان فراهم می کند که حتی در صورتی که پینگ بالایی دارند باز هم بازی خوبی داشته باشند.
البته یکی از معایب بازی Mobile Legends این است که در مواقعی که محیط بازی شلوغ می شود و چند هیرو همزمان در محیط وجود دارد، افت فریم در بازی مشاهده می شود.

جهت خرید کوین اپکس لجندز موبایل کلیک کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =