آموزشی

چگونگی به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل

چگونگی پیدا کردن اسکین های کالاف دیوتی گوشی

اسکین ها یکی از مهم ترین بخش های بازی کالاف دیوتی موبایل به شمار میروند. برای به دست آوردن این اسکین ها روش های مختلفی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم در مورد چگونگی به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل با شما عزیزان صحبت کنیم. با کمک راهکارهایی که در طول متن به شما معرفی می کنیم می توانید اسکین های این بازی را به دست بیاورید.

چگونگی به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل

به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل

بهترین روش های به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل

بهترین روش های به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی عبارتند از:

تقویم ماهانه ورود به بازی

یکی از ساده ترین راهکارها برای به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل تقویم ماهانه ورود به بازی است. یکی از ویژگی های بازی کالاف دیوتی این است که هر چقدر روزهای بیشتری وارد آن شوید جوایز بیشتری را نیز برای شما در نظر می گیرد. این بازی یک تقویم ماهانه دارد که نشان می دهد به ازای ورود در چه روزی، چه جایزه‌ای برنده شده اید.

پیشرفت در بتل پس

از دیگر روش های به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل پیشرفت در بتل پس است. بتل پس کالاف دیوتی در طول فصل های مختلف آیتم‌ های داخل بازی بسیار خوبی را به بازیکنان جایزه داده است. بعضی از اسکین ها نیز جزء این آیتم ها بوده اند. شما می توانید بتل پس را به عنوان یکی از راهکارهای دستیابی به اسکین های این بازی در نظر بگیرید. سعی کنید بتل پس های جدید را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که اسکین هایی وجود داشتند تلاش کنید آنها را به عنوان جایزه به دست آورید.

شرکت در ایونت‌ ها

یکی از روش های کاربردی برای به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی شرکت در ایونت‌ها است. عموما این بازی ایونت های مختلفی را برگزار میکند و در این میان پاداش هایی را نیز برای شرکت کنندگان در نظر می گیرد. برخی از این پاداش ها شامل اسکین ها می شوند که شما می توانید با شرکت در این ایونت ها به راحتی آنها را به دست بیاورید. توصیه میکنیم این رویدادها را از دست ندهید و از آنها برای کسب اسکین های مختلف استفاده کنید.

جعبه‌ها و قرعه‌کشی‌ها

برای به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل می توانید از طریق باز کردن Crates و Bundles و شرکت در قرعه‌کشی‌ها نیز اقدام کنید. در این 3 مورد بازیکنان جوایز مختلفی را دریافت می کنند که می توانند شامل آیتم های متفاوتی مانند سکه یا اتچمنت تزئینی  باشند. این امکان وجود دارد جایزه ای که در این میان دریافت میکنید اسکین های جدید باشند.

خرید اسکین ها

سریع ترین روش به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل خرید آنها است. شما این امکان را دارید که این کار را از طریق فروشگاه های بازی به راحتی انجام دهید. برای اینکه بتوانید اسکین جدید بخرید سعی کنید سکه هایتان را ذخیره نمایید. عموما فروشگاه یک مرتبه در اوایل سیزن و بار دیگر در اواسط آن آپدیت می گردد.

ردیم کد‌ها

یکی از روش های پرطرفدار برای کسب اسکین های کالاف دیوتی ردیم کد‌ها هستند. این ردیم کد‌ها توسط اکتیویژن یا دیگر بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرند. تنها بخش سخت این روش پیدا کردن یک ردیم کد معتبر با محتوای خوب است. برای پیدا کردن این ردیم کدها می توانید در اینترنت جستجو کنید. با جستجو در اینترنت ده‌ها Redeem Code مربوط ‌به بازی کالاف دیوتی موبایل را می توانید  پیدا کنید.

چگونگی‌ به دست آوردن‌ اسکین های کالاف دیوتی گوشی

به دست آوردن‌ اسکین های کالاف دیوتی گوشی

چک کردن موارد مشاهده نشده در منو

منوی اولیه بازی کالاف دیوتی موبایل تبلیغات و ایونت های مختلفی دارد. این موضوع می تواند بازیکنان را از پیگیری آنها خسته کند. اگر قصد دریافت آیتم‌های رایگان این بازی را دارید نباید از پیگیری این ایونت ها دلسرد شوید. با کمی زمان گذاشتن و چک کردن سربرگ‌ها و موارد دیده نشده در منو می توانید آیتم های بسیار خوبی را به شکل رایگان کسب کنید.

خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل با سی پی

خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل با سی پی نیز امکانپذیر است. اگر از گیمرهای این بازی باشید میدانید که سی پی یک ارز درون بازی است که میتوان از آن برای خرید اسکین و  سایر آیتم ها استفاده کرد.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با بهترین قیمت می توانید از طریق سایت ما نیز اقدام کنید. بعد از خرید سی پی می توانید از آن در جهت تهیه اسکین های کالاف دیوتی از فروشگاه بازی استفاده نمایید. در فروشگاه بازی کالاف دیوتی اسکین های متنوعی موجود هستند که شما به راحتی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. اسکین ها قادر هستند به بازی شما شخصیت و سبک منحصر به فردی را ببخشند.

چگونگی پیدا کردن اسکین های کالاف دیوتی گوشی

پیدا کردن اسکین های کالاف دیوتی گوشی

سخن آخر درباره چگونگی به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل

در این مطلب روش های به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی را با شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. با کمک این روش ها می توانید به اسکین های مختلف در این بازی دسترسی پیدا کنید. این اسکین ها نه تنها برای تغییر ظاهر شخصیت‌ها و تجهیزات به کار میروند بلکه یک عنصر مهم از جذابیت بازی محسوب می شوند. ویژگی های منحصر به فرد و طراحی های خلاقانه این اسکین ها باعث شده اند که بازیکنان زیادی به آنها جذب شوند و تجربه های متفاوت و جذابی را از این بازی داشته باشند.

سوالات متداول درباره چگونگی به دست آوردن اسکین های کالاف دیوتی موبایل

1-اسکین های آتشین چه کاربردی در بازی کالاف دیوتی دارند؟

اسکین های آتشین به شما این امکان را می دهند که با گلوله های آتشین به دشمنان آسیب برسانید و آنها را بسوزانید.

2-اسکین‌ های نسخه ویژه کالاف دیوتی به چه دلیلی طراحی می شوند؟

این اسکین ها برای سلاح‌های خاصی طراحی می‌شوند و شامل طرح‌ها و نمادهای منحصر به فردی هستند. اسکین‌ های نسخه ویژه با تغییراتی در صوت و تصویر همراه هستند.

3-هدف اصلی طراحی اسکین ها در بازی کالاف دیوتی چیست؟

اسکین ها در بازی کالاف دیوتی در جهت ارائه ظاهر جدید و منحصربه‌فرد برای سلاح‌ها، شخصیت‌ها و تجهیزات طراحی می شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 17 =